Sıfır Bir "Bir Zamanlar Adana'da" - Sezon Arası Röportaj

Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 1 year ago
http://www.facebook.com/sifirbirdizi
http://www.twitter.com/sifirbirdizi
http://www.instagram.com/sifirbirdizi


comment  Comments

Karakterlerin bukadar orjinal olduğu yapmacıklığın ve kendini beğenmişliğin sıfır olduğu olayların sündürülmeden hızla ilerlediği izleyenlerin çoğunun bir parçasını bulduğu piyasa emsali olmayan alışık ve yılışık karakterlerin olmadığı tek dizi niye bu kadar geç kaldım izlemediğim için kendime kızıyorum yolunuz uzun ve aydınlık olsun güzel insanlar

2 days ago

sinirlenince cio nun şive nasılda kayıyo :)

1 month ago

niye hürriyet mahallesi

1 month ago

al işte hızlı giden atın boku seyrek düşermiş bunların kide öyle oldu sıfır bir öldü

2 months ago

Savaşın EGO’su yüzünden cio gitti Özgür’de cioyunun arkasında durduğu için ona da yol verdiler senin gibi yönetmene sövsem az gelir adamların hasını çıkardın amk otur kendin izle şimdi

2 months ago

Cio çukurda 👊🏾

2 months ago

baba cio

2 months ago

Sıfir bir yönetmeni cihangir ceyhan cikmasaydi keşke beğenerek izliyoruz yinede helal size👏👏

2 months ago

Helal Size be Blue tv ye uyelik aldim sizin icin Allah Yolunuzu A.ık Etsin Allahını Sevdiklerim.

2 months ago

Yasakların bu nedir pislikler küfür küfür

3 months ago

neden adana bunu çok merak ediyorum

3 months ago

Ah be cio sensiz olmaz 01.

3 months ago

Ermeni orospuçocukları.

3 months ago

çok büyük emek var

3 months ago

Cio gitti şimdi oturun kendiniz izleyin cio özgür gonderilirmi senarist

3 months ago

Cio ve özguru oldurmeycektiiz icab etmezdi emmi

3 months ago

Burada bunları söyleyen adamları gördük 4.sezonda. Para her şeyin sonudur.

3 months ago

Parayla alakası yok. Savaş ve Cio kavga ettiler sebebi para değil

3 months ago

Cio gitti bizde gittik ...

3 months ago

9:00 sağdaki burak deyilmi lan o

3 months ago

Abi sizin ekip de banada bir yer verirmisiniz sızın gibi abilerimle aynı seti paylaşmak isterdim oyunculuk yapıyorum ben zaten sizinle birlikte olmak istiyorum

3 months ago

Murat Karaduman Kesin oynuyosundur zaten ya yamac rolüydü demi siktir git amına kodugumun veledi pipinle oyna bide sıfır birde oynicakmış seni keloğlan flimde temizlikci diye bile almazlar amk

3 months ago

Ben şu anda gereken yerde rol alıyorum bilader zaten inşallah yeni sezonda çukurda olucaz sen ac kicinla eylen yarram

3 months ago

Murat Karaduman Aynen kardeşim onlarda diyoduki cioyu öldürüp murata rol verelim bak şuan verdiler

3 months ago

Felsefesi yok tipik bir Türkiye formatında ama emeğe saygı duyuyorum yalnız insanlara şiddetten yürüyen bir hayal perdesi kimseye bişey kazandırmaz sadece şiddetin iyi bir şeymiş gibi algılanmasını empoze eder ve toplum kendi düşmanlarıniy yaratır.

3 months ago

5.sezonda Cio Baba Olur Insallah

3 months ago

Olmayacak maalesef çünkü sıfır bir Instagram sayfasında olduğunu resmi olarak paylaşıldı ve çukurun oyuncularınin arasına Cihangir Ceyhan da var

3 months ago

cio öldü

3 months ago

Artık kendinizi izlersiniz anladınız siz

3 months ago

O kardeş niye konuşuyor kardeşşşş

3 months ago

CİO BABA CİO BABA CİCİ BABA

3 months ago

Bu dizi kaldırılmalı kötü örnek oluyo

3 months ago

Helal Olsun Güzel Bir Dizi Bu Dizi İçin Elimizden Geleni Yaparız Allah Yardımcınız Olsun

3 months ago

01 i sevmeyen olmamalı♡♡♡♡♡♡ S1F1R b1r♡♡♡♡♡♡

3 months ago

Hepsi konuşmasını düzeltmeye çalışıyor ama arada kayıyor Adana ağzına bende düzeltemedim amınıyüm

3 months ago

Çok iyi iş çıkarmışsınız. Helal olsun 👍

3 months ago

Amerika uzayda sörf yapıyorsun siz hala adanada keko keko dizi çekin amk

3 months ago

Keko derken ?

1 month ago

Böyle yüksekten konuştuguna sende atomu parcaldin herhalde aq

2 months ago

Sonunda benim gibi düşünen birisi...

3 months ago

İzleme amk ozoman

3 months ago

Adananın kimseye ihtiyacı yok böyle gençler olduktan sonra yani helal olsun başarıların devamı dilerim helal olsunnnn👏👏👏👏👏👏😼😼

3 months ago

Cioo tişörtün güzelmiş Barcelona tişörtü ❤😊

3 months ago

Sifir bir beğenerek ve severek takip ediyorum blu tv üye olmamın tek nedeni sifir bir dizisinden dolayı yoksa blu tv üye olmam

4 months ago

Abi özgür de giti

4 months ago

Sövmeyin amına koduklarım hahahahaha 😂😂

4 months ago

Savaş hariç hepsi güzel savaşın amk

4 months ago

Siz efsanesiniz

4 months ago

Bak hele gardess filim bıraz da uzun olsa mukemmel olur. Gulsuyun dan selamlar basarılarınız devami dılerız

4 months ago

4. sezon 10. bolumü bekliyoruz.

4 months ago

Abi keske blu tv de olmasa ya

4 months ago

süper film bro devamı gelsin kesinlikle 5. sezon sabirsizlikla bekliyoruz +1

4 months ago

hocam emeğinize sağlık..ben şahsım adına teşekkür ediyorum adanalı olarak izlemekten zevk aldığım bir diziydi gerçekten. umarım birgün mahallede denk gelirde tanışma imkanımız olur..sevgiler.

4 months ago

Mükemmel bir film gayretiniz cabaniz herkesi susturuyor. Allah yar ve yardımcınız olsun

4 months ago

Işleri çok zahmet li burda bos konuşan insanlar var o 1 bölümün nekadarda zor çekildiği bilinmez

4 months ago

Abi şu bölümleri sezon bitince bari youtube da yayınlasanız zaten blue tvciler izlemiş olcak

4 months ago

Senarist savaş satış

4 months ago

Kürtlerin dizisi

4 months ago

Adamsınız lan siz sizin daşşanızı o küfür ettiği en hanzolar yesin
Kurtlar vadisi 2 geliyor gibi hissediyorum

4 months ago